خبرهای داغ:
زنگنه در گفتگو با بسیج:

خدمات‌رسانی به نیازمندان یکی از مهمترین  حماسه‌های بسیجیان است

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان گفت: کارهای خدمات‌رسانی یکی از مهمترین  حماسه‌ها و خدماتی است که در طول سال به همت بسیجیان انجام می‌شود و باعث شاد کردن نیازمندان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۸۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهارکرد: بسیج با مفاهیمی همچون مقاومت، پایداری، فداکاری، گذشت، جوانمردی و.... قرین است اما بدون شک این تمام معانی و کارکردهای بسیج نیست بلکه باید دید بسیج امروز چه حماسه‌هایی می‌آفریند.

وی افزود: کارهای خدمات‌رسانی یکی از مهمترین  حماسه‌ها و خدماتی است که در طول سال به همت بسیجیان انجام می‌شود و باعث شاد کردن نیازمندان می‌شود.

 فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان تصریح کرد: در طول سال تلاش می‌شود تا کارهای مهمی از جمله ذبح قربانی، تهیه جهیزیه، سیسمونی و... در راستای خدمت‌رسانی به مردم با حضور بسیجیان انجام گیرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف ب مناسبت هفته بسیج توسط خیرین و بسیجیان این حوزه با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران» گفت: برگزاری جشن گلریزان کمک به مردم مظلوم غزه از جمله این برنامه‌ها بود که با سخنرانی حجت‌الاسلام فاضلیان برگزاری شد و در این جشن آب معدنی، لباس نو و 11 میلیون تومان پول نقد برای کمک به مردم غزه جمع‌آوری شد.

زنگنه با بیان اینکه همبستگی ما به کودکان و مردمان مظلوم غزه به معنای ایستادن در کنار آنها و دفاع از حق آنها است، گفت: ما می‌توانیم با کمک به آنها فرصت‌هایی را که برای رشد وتحقیق رویاهایشان نیاز دارند فراهم کنیم.

وی گفت: حمایت از کودکان فلسطینی گواهی برانسانیت مشترک ما و اعتقاد ما به جهانی روشن‌تر و صلح آمیزتر برای همه است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار